Ik heb graag advies.
Ik heb een proefperiode genomen bij de Consumentenbod. Binnen een aantal uren was het mij duidelijk dat de testen mij niets toevoegen.
Ik heb dus binnen een aantal uren online opgezegd. Tenminste, dat dacht ik.
Cosumentenbond schreef al dan abonnementsgeld af.
Gestorneerd en contact gezocht met hen. En dat is knap lastig. Na lang aanhouden heb ik het call center gesproken. Die mevrouw gaf aan dat er problemen zijn met opzeggen tijdens de proefperiode. In overleg heb ik stukken naar haar mogen sturen om te zien wat ze kon doen. Niets helaas. Ik heb ook niets meer gehoord.
Consumentbond stuurt me een herinnering voor TWEE termijnen. Met de suggestie dat ik met hun relatie GGN kennis mag maken.
(Twee termijnen omdat de consumentenbond GEEN opzegging per maand heeft maar opzegging van MINSTENS 1 maand).
Zie ook trustpilot.
Wat kan ik nog doen tegen dit bastion van verzet.