Vanwege een emigratie wil ik kaarten teruggeven en hier een restitutie voor krijgen. Het betreft kaarten van een show van Freek Vonk die in 2021 geannuleerd is en toen automatisch naar exact dezelfde datum jaar later (december 2022). Echter wij verhuizen naar Nieuw Zeeland en kunnen dus niet in december aanwezig zijn bij deze 'inhaalshow'.
De kaarten zijn verkocht via Paylogic.
Sinds April probeer ik contact te krijgen met Paylogic hierover, maar ik wordt stelselmatig genegeerd. Emails/contactformulier verzoeken krijg ik geen respons op. Telefoonnummer hebben ze niet. Live chat werkt niet. We zijn nu bijna 3 maanden verder zonder enige vorm van contact met Paylogic.
Heb Studio Freek aangeschreven, aangezien het hun show betreft, maar die sturen me terug naar Paylogic.
Zijn er andere manieren om toch in contact te komen met een bedrijf als dit/klacht in te dienen bij ombudsman oid?
Enige wat ik wil is een mens aan de telefoon om te overleggen wat er mogelijk is, maar dat is blijkbaar te moeilijk voor Paylogic.
Hebben jullie tip/idee hoe ik dit kan aanpakken?