BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Prijs Wehkamp

Bijdrage door gebruiker
07-11-2013
27 reacties
Heb een bestelling gedaan bij Wehkamp, meteen netjes betaald en de dag erna werd het geleverd. Later op de dag kreeg ik een mail:

Beste
We zijn tot de ontdekking gekomen dat er op de site een verkeerde prijs vermeld stond bij de door u bestelde artikelen.
Hierbij stond de prijs van € 0,00.
Als u artikelen alsnog behoudt zal deze automatisch worden gefactureerd voor de prijs zoals vermeld op onze site.
Indien u hiermee niet akkoord gaat kunt u de jurk kosteloos aan ons retourneren.
Wij doen ons uiterste best om dit in de toekomst te voorkomen.
Onze excuses voor het ongemak.


Het is een persoonlijke mail, daar het klantnummer en naam erin beschreven staat, echter hebben ze het over een jurk retourneren, welke ik helemaal niet heb besteld.
Mogen ze je dit achteraf alsnog laten betalen, ook al heb je de bevestiging dat je betaald hebt?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.