BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

postpakket niet bezorgd

Bijdrage door gebruiker
04-09-2015
4 reacties
Mijn pakketten zijn niet bezorgd, volgens de bezorger was ik niet thuis. Ik had ook kennisgeving daarvan, en ik was gewoon thuis. En de bel is goed te horen. Ik vermoed dat het adres niet is gevonden, dat gebeurt vaker in deze nieuwe straat. Na twee maal "niet thuis" is het pakket bij het afhaalpunt afgeleverd. Daar mag ik het nu halen. maar ik kan het niet halen, en daarom had ik het dus juist besteld per post. Post.nl zegt sorry en doet niets meer. Maar zijn zij niet verantwoordelijk voor het correct afleveren, en moeten zij het probleem nu niet oplossen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.