BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Post.nl en service

Bijdrage door gebruiker
20-08-2022
5 reacties
Soms als ik iets uit buiten de Europese Une bestel, wordt hier in Nederland, helaas Post.nl ingeschakeld.
Ook nu weer een pakje uit Engeland, ok dus inklaringskosten.
Alleen post.nl lukt her dus, om mij via de post, een brief te sturen, die ik vandaag Zaterdag 20 Augustus ontvang, en waar met droge ogen wordt vermeld, dat als ik voor 18 Augustus betaal, het pakje bij mij thuis bezorgd wordt, en dit mij 3 euro scheelt....
Natuurlijk heeft het briefje geen datum van verzending, , en is mijn eerdere ervaring, dat de de chatbot Daan een lachertje is, en dat als je met een "echte" persoon chat, je wordt aangesproken op een manier, alsof je in de kroeg zit, en geestelijk niet volwaardig bent.
Postnl, is de enige bezorgdienst, die deze methode hanteert, Dhl en Fed Express, sturen je netjes na aflevering een factuur voor de inklaringskosten.
Het wordt hoog tijd, dat Postnl, goed doorgelicjht wordt, over hoe ze werken en de service die ze geven, want die is zwaar onder het niveau wat je mag verwachten,.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.