BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Oplossing met dakdekker

Bijdrage door gebruiker
01-07-2020
9 reacties
Onlangs is bij ons een dakdekker geweest, omdat wij lekkage hadden.
Deze heeft een noodreparatie uitgevoerd.
Helaas regende het 8 dagen later weer.
Dit veroorzaakte weer lekkage.
Telefonisch contact gezocht.

Pas na een hele werkdag ieder uur bellen (het bedrijf pretendeert 24 uur bereikbaar te zijn) neemt iemand op.
Er wordt aangegeven dat dit teruggekoppeld wordt met de persoon die de reparatie heeft uitgevoerd.
De volgende werkdag om 16.00 zou ik gebeld worden.

Ik werd echter niet gebeld.
Weer bel ik ieder uur, en spreek de voicemail in met de vraag mij terug te bellen.
Pas als ik met de telefoon van mijn partner bel wordt er opgenomen. Zo gauw ik mijn naam noem wordt er opgehangen.

Hoe kan ik hier verder mee? Moet ik de 365 euro die ik betaalde aan de noodreparatie als verloren beschouwen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.