BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opgelicht door ING. Kunnen jullie me hierbij helpen?

Bijdrage door gebruiker
23-02-2021
155 keer bekeken
12 reacties

21 januari bij ING spaarpunten een Nespresso Creatista besteld 289€ en 4000 punten betaald maar niets gekregen, vele telefoontjes gepleegd met de helpdesk van Ing. Daar hebben ze eerst de vraag bij de leverancier gelegd. Hier nooit een antwoord op gekregen, weer vele telefoontjes gepleegd met de helpdesk en zouden ze een nieuwe bestelling plaatsen. Niets meer van gehoord, weer gebeld. Werd er verteld dat ze dat niet konden, dus weer de vraag bij de leverancier gelegd, alweer niets gehoord. Weer enkele telefoontjes verder maar geen stap verder heb ik mijn geld teruggeëist, dit zouden ze gaan regelen, maarweer wordt er niets gedaan. Weer gebeld zeggen ze dat ze niet meer voor ons kunnen betekenen er wordt ons geadviseerd om ing Nederland te benaderen. Dat hebben we gedaan. Die zeggen niets voor ons te kunnen doen en geven ons het advies om de helpdesk te bellen. De helpdesk die niets voor ons kan of wil doen ?? Ik voel me opgelicht door ing. Kunnen jullie iets voor ons betekenen?

mvg.


M. Van Mierlo

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.