BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ontevreden schoonheidskliniek

Bijdrage door gebruiker
13-06-2017
5 reacties
7 maart j.l ben ik voor een gezichtsbehandeling bij de kliniek " Perfect You" geweest, het was een behandeling die flink wat centjes kostte en beloofde een strakkere huid. Na twee maanden geen resultaat zichtbaar zou ik in aanmerking komen voor de garantie, wat wilde zeggen dat de behandeling dan opnieuw gedaan zou worden.
Na twee maanden inderdaad geen resultaat, eerder een achteruitgang van de huid geconstateerd. Daarop een mail, nog een mail, weer een mail, bozere mail, gestuurd. Pas respons na mijn boze mail( vier weken verder inmiddels) : mijn mail was per ongeluk in de SPAM box beland. Ik zou heel snel iets horen, mijn reactie was als volgt: "als ik binnen een week niets hoor dan mail ik weer". Dit is helaas noodzakelijk geweest aangezien er ( niet geheel tot mijn verbazing) geen reactie meer kwam van de kliniek uit.
Opnieuw mails gestuurd, gebeld, helaas men nam niet op, dus voicemai lingesproken met de vraag me terug te bellen, wederom geen reactie, via FB pagina van de kliniek een bericht geplaatst, ook geen reactie. Inmiddels ben ik geblokkeerd op hun FB pagina, dus ik schat mijn kansen heel slecht in (nul, nul dus).Wie kan mij advies geven in deze kwestie?Kleine toevoeging: kliniek heeft geen vaste dagelijkse openstelling/uren, hangt af van het aantal afspraken in betreffende woonplaats.



Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.