BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Onterechte spammelding 3vcard.nl

Bijdrage door gebruiker
25-04-2016
1 reactie
Een 3v card aangeschaft op www.3vcard.nl en keurig betaald maar de voucher kwam niet aan via de mail. Ik zou mijn geld terugkrijgen binnen 3 werkdagen. Ik schafte gelijk een nieuwe voucher aan maar op een ander adres. Vanaf dat punt ging het mis want ik kreeg een mail dat er sprake zou zijn van mogelijke fraude. Ik moest de duurste voucher aanschaffen en verzenden naar hun mailadres maar dit was niet mogelijk. De betaling was zowel mislukt via mijn rekening als die van mijn ouders die een andere bank hebben. De verificatie liep langzaam af en ondanks ze mijn bestellingen zagen waarvan de betaling was mislukt wilden ze het nog steeds markeren als spam. De transacties vonden plaats op vrijdag en het bedrijf was niet telefonisch bereikbaar dus maandag op de door hun aangegeven tijden gebeld maar na meerdere oproepen was telefonisch contact niet mogelijk. Na een bandje waarin de tarieven werden aangekondigd werd de verbinding verbroken. Al deze toestanden kostte mij uiteindelijk 105 euro die niet zal worden teruggestort. Ik schakel daarom de hulp van KASSA in!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.