Geachte heer, mevrouw,
Zie de onderstaande mail die ik vorige week naar Afterpay heb gestuurd. Vandaag (15-feb) hebben ze gereageerd met de stelling dat ik moet betalen omdat ik akkoord ben gegaan met hun verkoopvoorwaarden. Echter, naar mijn idee heb ik voldoende gedaan/betaalt. Deelt u deze mening?
Met vriendelijke groet,
Arjan Bregman
>
>
> Geachte heer, mevrouw,
>
>
> Deze mail stuur ik u naar aanleiding mijn frs.nl order 1-94888112 (jullie
> referentie: V128438576), ons conflict bevindt zich in een impasse waar ik
> zelf voldoende heb toegegeven en ik jullie vraag om deze impasse te
> doorbreken door het openstaande bedrag van €7.50 te crediteren.
>
>
> Na mijn order (ref: 1-94888112) op frs.nl hebben wij geen elektronische
> factuur ontvangen, omdat ik de factuur toch wilde betalen heb ik in de
> tweede week van januari via frs.nl een vraag gesteld / klacht hierover
> ingediend. Een aantal dagen hierna kreeg ik op 21-22 januari van AfterPay
> een herinnering per reguliere post. Deze factuur heb ik op 25-januari
> betaald. Echter, de “Administratiekosten herinnering” a €5.00 heb ik
> bewust
> niet betaald omdat dit de eerste factuur was die ik ontving.
>
>
> Op 12 februari-2010 heb ik een e-mail gekregen waarin wordt gesteld dat
> het
> volledige bedrag nog niet betaald was, dit verbaasde mij omdat ik (zoals
> eerder gemeld) de factuur op 25-januari-2010 heb betaald. Nadat ik
> telefonisch contact had gezocht met AfterPay heb ik uw medewerker het
> voorgaande relaas voorgelegd. Er werd duidelijk gemaakt dat het
> overgemaakte bedrag van €41.94 niet voldoende was en dat het restant van
> €12.50 (€5.00 “Administratiekosten herinnering” + de nieuwe verhoging van
> €7.50 “Administratie kosten sommatie”) moest worden overgemaakt en dat
> AfterPay aan zijn verplichtingen heeft voldaan door de elektronische
> factuur te versturen (deze is dus nooit ontvangen) verder werd medegedeeld
> dat zij nooit een vraag / klacht van frs.nl heeft ontvangen en dat ik
> contact moest opnemen met frs.nl voor meer informatie.
>
>
> Na dit gesprek heb ik frs.nl gebeld met de vraag of zij mijn
> klacht/opmerking hadden ontvangen, frs.nl informeerde dat dit niet het
> geval is en dat zij de vraag dus ook niet hebben kunnen doorsturen. Verder
> vertelde de frs.nl medewerker mij terecht dat het mijn keuze is om het
> restant wel of niet te betalen. Omdat ik niet onwelwillend ben om uit de
> impasse te geraken heb ik de “Administratiekosten herinnering” a €5.00
> betaald op 12-februari-2010, naar mijn idee is dit al discutabel, maar
> zoals eerder gezegd ik wil de impasse doorbreken.
>
>
> Graag ontvang ik van u vandaag een bevestiging van deze e-mail via een
> reply en op korte termijn een reactie op bovenstaande case.
>
>
> Hoogachtend,
>
>
> Arjan Bregman
>
>