BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ons Brabant Net

Bijdrage door gebruiker
26-11-2013
3 reacties
Onlangs ben ik verhuisd naar een ander adres, heb hierover op 21 oktober contact gehad met OnsBrabantNet en aangegeven dat het een woningruil betrof. Dus wilde graag z.s.m. opzeggen. De werkelijke verhuisdatum is 30 oktober geworden. Met OnsBrabantNet telefonisch afgesproken dat ik een huurovereenkomst zou mailen zodra ik dit binnen had, zodat de opzegging per deze datum verwerkt kon worden. Nu heb ik op 11 november dit gemaild maar nu zeggen ze bij OnsBrabantNet dat ik een maand opzegtermijn heb en het contract pas per 12 december wordt beeindigd. Hier ben ik het niet mee eens en heb ook aangegeven dat ik als ik al een maand opzegtermijn heb dit dan dus per 21 november zou moeten zijn. (dat is een maand na de datum dat ik telefonisch aangegeven heb op te willen zeggen.) Maar volgens OnsBrabantNet mogen ze nu pas opzeggen een maand nadat er bewijs geleverd is van verhuizing. Ik vind dit echt heel raar sowieso dat ik bewijs moet leveren aan een telecombedrijf van verhuizing maar zeker dat het zo moet gaan met opzeggen van een contract. Mijn vraag is dus kan dit zomaar en moet ik dit alsnog betalen tot en met 11 december?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.