Goedemiddag,
Half december heb ik telefonisch een contract afgesloten met Ziggo. Hiervoor had ik internet en TV bij een andere provider. De Ziggo medewerker deed een aanbieding waarbij ik snel internet zou hebben met TV via de Ziggo GO app. Dit zou voordeliger zijn dan TV met een mediabox. TV bij Ziggo gaat via de kabel, en met een kabelaansluting krijg je automatisch toegang tot de Ziggo GO app, aldus de medewerker.
Ik krijg snel na het gesprek onderstaande bevestigingsmail;
Wat zit er in uw pakket?
Dit is het, handig om te weten.
47,45
Kabel aansluiting
Internet Start XXL
Safe Online
Nu 3 weken verder geeft Ziggo aan dat ik geen TV heb. Dit terwijl ik 3 dagen geleden nog met een medewerker van Ziggo heb gesproken die bevestigde dat ik wel TV zou moeten hebben op basis van mijn contract, en dat ze niet goed begreep waarom de app het niet deed bij mij. Daarnaast is dit ook terug te zien op de website van MijnZiggo onder 'Mijn producten'. Daar staat dat ik internet en TV heb, en toegang tot de Ziggo GO app (zie screenshot).
Nu geeft een Ziggo Moderator aan dat ik een internet only abonnement heb, en dat ik moet bijbetalen indien ik ook TV zou willen.
Ik vind dit ongelooflijk, en schandalig. Valt dit niet onder dwaling? Ik zou graag van het contract af willen. Weet iemand wat ik in dit geval kan doen?
Ik hoor het graag, en alvast bedankt voor het meedenken!
Vriendelijke groet,
S.