BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

non conformiteit aantonen/garantie

Bijdrage door gebruiker
08-01-2012
55 reacties
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een wasmachine gekocht via internet bij een bedrijf in april 2009. De wasmachine is nu kapot. De garantie was 2 jaar. Ik heb gebeld met het bedrijf en deze zegt mij contact op te nemen met LG, de maker van de wasmachine en deze door hun te laten repareren.
Nou heb ik van iemand gehoord dat er andere mogelijkheden zijn zodat ze toch misschien de reparatiekosten moeten betalen.
Ik ben altijd netjes met de wasmachine omgegaan.
Kunt u mij meer vertellen hierover?

Mvg,
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.