BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

nikestore.com

Bijdrage door gebruiker
07-10-2009
2 reacties

ik heb een aantal weken geleden een bestelling geplaatst via nikestore.com. het gaat hier om nike schoenen die je zelf kan samenstellen. ik heb betaald via ideal en daarna zou het 4 weken duren voor je de schoenen zou ontvangen. echter een week later ontving ik een mailtje van nike.com dat mijn betaling nog niet voldaan was en dat zonder die betaling mijn bestelling niet verstuurd kan worden. ik ben meteen online bij mijn bank gaan kijken, en daar was het bedrag aan nike toch echt afgeschreven.ik heb gebeld met de klantenservice van nike, en heb hun een fax gestuurd met de kopie van het betalingsbewijs en mijn gegevens.na weer twee weken te hebben gewacht heb ik een ailtje ontvangen dat de zaak bekeken word en dat ik verder van hun zou horen als ze gevonden hebben waar het aan ligt.tot op heden nog niets gehoord, en hun maar weer eens gebeld. er was nog steeds geen betaling van mij gevonden, ze hadden wat problemen met het programma zo bleek. toen ik vroeg of ik mijn bestelling kon stopzetten, antwoordde zij met dat kan wel maar je betaling kan ik je niet terug sturen want we hebben hem nog (steeds) niet gevonden.dit kan toch niet? als hun mijn fax hebben met betalingsgegevens (een rechtstreekse kopie van mijn afschrift)plus dat áls hun dan toch de betaling vinden, het dan nóg eens 4 weken duurt voor mijn bestelling zou aankomen.iemand enig idee wat ik kan doen? het heeft mij 110 euro gekost, vind ik geen kattenpies!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.