BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

NIBC bank slechte communicatie? Zowel per mail als per telefoon.

Bijdrage door gebruiker
11-01-2024
379 keer bekeken
5 reacties
Goedemiddag,

Ik probeer al weken lang een rekening voor mijn zoon en mij te openen bij de NIBC. Er gaat steeds van alles mis en het vertrouwen ben ik inmiddels een beetje (veel) kwijt. Toen ik gisteren na de zoveelste miscommunicatie vroeg om de manager werd me duidelijk te verstaan gegeven dat ik geen manager zou spreken, gisteren niet en nooit niet.
Ik vraag me nu toch werkelijk af of ik daar mijn spaargeld nog naartoe wil brengen. Zijn er meer mensen met klachten over NIBC?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.