BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Munten storten ing

Bijdrage door gebruiker
27-04-2017
9 reacties
gisteren heb ik munten gestort. thuis had ik een bedrag van € 98,93 geteld en op het stortingsbewijs staat 83,46. contact met de ING gaat zo moeizaam - geen contactformulier - geen e-mailadres. voor iemand zonder apps is het bijna onmogelijk om een antwoord te krijgen. telefoon is vandaag gesloten. de service van de bank is zo minimaal geworden dat ik mijn geld beter in een oude sok kan bewaren. volgens mij heb ik in uw programma wel eens dit onderwerp zien worden behandeld. een consument kan niet meer van de bank op aan. het enige antwoord dat je krijgt bij telefoneren is - waarom gaat u niet internet bankieren - en dat terwijl er in het verleden reclame werd gemaakt dat alle klanten mogen doen wat zij willen, dus ook op papier bankieren. ben de bank zo zat.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.