Begin mei zijn mijn vriend en ik langs geweest bij een maatwerk meubilair zaak. Met een medewerker zijn wij aan tafel gaan zitten om ons te helpen met onze bestelling, een eettafel op maat gemaakt. Klant mag het hout uitzoeken en dan kunnen ze aan de slag. Echter was er toen geen goede plank/werkblad van het formaat dat wij wilden. Dit zou dan nog geleverd moeten worden. Daar zouden zij nog contact met ons opzoeken. Ongeveer een week later kregen wij via de mail nog een overzicht van wat er besproken was.
Begin juli kregen wij dan een mail over een eventueel werkblad. Ze vroegen ons wat wij van dit blad vonden en of we ermee akkoord zouden gaan.
Diezelfde dag hebben we nog terugkoppeling gegeven en het bedrijf gaf aan er mee aan de slag te gaan.
Omdat er vanuit het bedrijf weinig gecommuniceerd werd, hebben wij eind juli gevraagd voor een update. Dag later een reactie gekregen dat het blad was gaan werken, waardoor het niet meer mooi was en het formaat bleek niet te kloppen. Ze hadden een werkblad van 1.80x90, terwijl wij voor een 1.80 bij 1.00 wilden hebben. ( Overigens stond op het overzicht dat het bedrijf verstuurde gewoon 1.80 bij 1.00) Het bedrijf vroeg of wij nog steeds 1.80 bij 1.00 wilden.
Gereageerd dat wij idd een blad van 1.80 bij 1.00 wilden hebben en de vraag gesteld waarom wij niet op de hoogte zijn gebracht van het werkblad. Het bedrijf bood zijn excuses aan en zou de foto’s van het nieuwe werkblad doorsturen die zij voor ons zouden behandelen.
Wij kregen vrijwel daarna een mail over het nieuwe werkblad. Diezelfde dag hebben we nog terugkoppeling gegeven en het bedrijf gaf aan er mee aan de slag te gaan. En sindsdien is het eigenlijk stil. Wij hebben voor het weekend contact opgenomen met het bedrijf, maar laat niks weten. Volgens hun website hanteren ze een levertijd van 6-8 weken. Op de papieren offerte staat 10-12 weken. Ondertussen zitten we al in week 16 of zo ????.
Wij willen eigenlijk onze order annuleren, maar omdat het maatwerk is vraag ik mij af of dat het mag.