BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Moet ik de volledige montage kosten betalen bij flinke nalatigheid keukenmonteur

Bijdrage door gebruiker
05-10-2016
5 reacties
ik heb in december 2015 een keuken gekocht bij keukensale, in begin maart werd deze geplaatst. Bij de eerste poging van de monteur bleek het werkblad verkeerd te zijn in gemeten en ook 2 zijpanelen hadden een verkeerde afmeting. Een maand later werd het werkblad opnieuw geleverd. Nu had ik al ontdekt dat ik lekage had in een van "nieuwe" slangen bij mijn afvoer. Ik heb dit in april via de mail naar keukensale gestuurd met nog wat extra klachten want alle kasten waren er scheef ingehangen, het pootje van mijn oven was stuk aangeleverd dus daar moest een vervanging voor worden geplaatst en ik miste nog wat onderdelen voor mijn afzuig installatie, de plintafwerking was slecht gedaan ook de slangen in het gootsteenkastje waren niet netjes weggewerkt. De man die het werkblad er in kwam zetten(een andere monteur) deed ook het oven pootje vervangen. Maar de lekkage had hij noets over gehoord dus ging hij niet repareren,
Een maand later kwamen de panelen (dat al zijn 2 vakantiedagen die ik heb moeten opnemen), Deze monteur was de zelfde als de 1ste keer en hij zei alleen maar tijd te hebben om de panelen te installeren. Dus nog steeds scheve kasten en lekkende slangen enz. Nu eidelijk eind juli contact gekregen met de keukenboer, (wegens vakantie) en die is begin september langsgekomen om te kijken naar de klachten. Nu pas 5 oktober wordt mijn keuken als het goed is afgemaakt.
Ben ik na zoveel maanden bellen, ergernis en de inmiddels 4 door mij opgenomen vrije dagen nog steeds verplicht dit volledige montage bedrag te betalen? En hij wil het contant hebben?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.