BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Misleid door Budget alles in 1

Bijdrage door gebruiker
21-06-2022
20 reacties
Afbeelding bij deze post - Misleid door Budget alles in 1
Ik ben behoorlijk beet genomen en misleid door Budget alles in 1.
Gisteren 7 medewerkers (?) aan de telefoon gehad maar niemand helpt mij of is er te dom voor. Zelf de lijn werd verbroken.
De reden. Ik ben rond de jaarwisseling vaak gebeld en uiteindelijk overgestapt van KPN naar Budget Alles in 1. Ik ken de spelregels van het verliezen van emailadres dus de afspraak was dat ik alleen over zou stappen als ik mijn emailadressen zou kunnen behouden. Dit werd beloofd dus ik ben overgestapt.
Ik krijjg nu een 1/2 jaar later bericht van KPN dat al mijnemail adressen vervallen over ongeveer 3 weken of ik moet gaan betalen.

Gisteren gebeld, zoals gezegd, maar weet nu niet wat ik moet doen tegen deze oplichters praktijk.
Wie kan mij helpen zonder dat ik extra moet gaan betalen voor mijn emailadressen?


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.