BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

meldpunt klachten internetwinkel

Bijdrage door gebruiker
21-04-2006
8 reacties

Ik heb op 6 april via internet bij een internetbedrijf (RILEX te Rotterdam) toner besteld, volgens hun opgave zou dit afgeleverd worden 2-3 werkdagen na betalen. Ik heb hen gemachtigd om geld van mijn rekening te halen. 11 april is geld vanmijn rekening afgeschreven. Op 13 april een mail gestuurd hoe het er voor stond (geen reactie). Op 18 april nog eens een mail gestuurd, wel een ontvangstbevestiging van de mail echter daarna geen inhoudelijke reactie. Nu is het 21 april en nog steeds geen toner ontvangen en geen reactie op mijn mails.

Vraag:Waar kan ik terecht met mijn klacht over dit bedrijf? Is er een meldpunt waarbij je met deze problemen verder kunt komen?

Vraag:Kennen jullie dit internetbedrijf?

Vraag:Is het normaal dat een internetbedrijf een machtiging vraagt? Of moet je er vanuitgaan dat het dan mogelijkerwijs niet koosjer is ?

Vraag:Hoe moet ik nu verder met deze affaire?

Ik hoop op spoedig antwoord.

J.W.Koopmans

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.