BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Meer dan 1000 Euro onterecht afgesschreven door LEXA

Bijdrage door gebruiker
03-10-2015
5 reacties
In maart 2013 heb ik Lexa(more) opgezegd. Maar nog steeds wordt 39 euro per maand afgeschreven. Eerst onder een internationale naam die ik verward heb met een van mijn internationale abonnementen. Pas twee maanden onder de naam Lexa.

Ik vraag om terugbetaling. Het antwoord is dat ik een vakje heb aangezet om mijn profiel te bewaren. Dat kost 39 Euro per maand. Ik zou er een email van hebben ontvangen. Die heb ik niet. Lexa wil me die mail niet toesturen.

Mijn abonnement is nu stopgezet maar mijn profiel is nog een maand (betaald!) beschikbaar.

Het wordt dan nog vreemder!

Ik probeer toegang te krijgen tot mijn profiel maar mijn wachtwoord werkt niet. Ik kan geen nieuw wachtwoord aanvragen. Na aandringen wordt bevestigd dat het profiel eerder al is verwijderd.

Ik heb jaren betaald (1170 euro!) voor een profiel dat niet eens meer bestaat en wel degelijk correct is opgezegd.

Ik vraag terugbetaling van de bedragen die vanaf maart 2013 zijn betaald. Daar komt geen antwoord meer op.

Dus vraag ik om een adres en de naam van de verantwoordelijke manager voor Lexa/Lexamore in Nederland. Ook hier wordt niet op geantwoord.

Als iemand toevallig weet waar nu het bordje Lexa (of Meetic) nu hangt en wie nu de manager is, help me dan. Het pand op de Singel is leeg en Stefan van den Berg is volgens zijn profiel op LinkedIn geen landen manager meer en is ook niet meer betrokken bij Lexa.


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.