BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mediamarkt

Bijdrage door gebruiker
01-03-2016
1 reactie
Ik heb op 31-1-2016 tijdens de btw dagen online een fornuis gekocht.Werd later als beschreven, en zwaar beschadigd op 19-1-2016 geleverd.
Na een telefoontje zou het beschadigde fornuis op maandag 22-1-2016 omgeruild worden.Mijn oude fornuis hadden ze meegenomen zoals afgesproken.
Dus zat even zonder.Op maandag 22-1-2016 werd inderdaad het beschadigde fornuis opgehaald maar.....geen nieuwe.Dus....bellen.
Blijkt het fornuis niet meer op vooraad te zijn en ook niet meer geleverd te worden.Ik boos want had ik mijn aanrecht aangepast aan dat fornuis.
Ik heb dus op 22-1-2016 elders hetzelfde fornuis gekocht,duurder want had het bij de mediamarkt tijdens de btw dagen gekocht.Ik kreeg mijn geld terug
,heb daar ook een mail van.Ik heb op 25-1-2016 geinformeerd naar de teruggavevan mijn geld.Was in behandeling.Nu op 2-03-2016 nog geen geld terug.
Dus geen fornuis en €270 tot nog toe armer.En het rare is het fornuis staat online tegen een hogere prijs.Wat te doen??
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.