Hallo,
Mag canal digitaal eisen dat je betalen moet via een link of via mijn canal digitaal in moet loggen om een factuur te krijgen? Ik klik nl op geen enkele betaallink die via mail worden verstuurd. Om alle risico's uit te sluiten wegens hacken en virussen.
Voorzover ik weet hoort een bedrijf toch een gespecificeerde factuur toe te zenden (mag als pdf via mail of via post) voor de diensten die zij verlenen.
Bovenstaande is de belangrijkste vraag.
Het onderstaande is de ervaring wat ik met canal digitaal heb.
Op 5-3-2020 krijg ik een mail met een link om mijn canal digitaal abonnement te voldoen. Zij gebruiken het mailadres: nota@service.canaldigitaal.nl
Ik replay de mail met het verzoek om een nota toe te sturen.
Na een verloop van tijd ontvang ik op 23-03-2020 wederom een herinnering. Ook deze mail gereplayed met het verzoek om een nota te sturen.
Op 09-04-2020 wederom een mail ontvangen na telefonisch contact. Nu wordt er gezegd dat er een nota aankomt. Blijkt dat wederom een mail te zijn nu van mailadres: service@email.canaldigitaal.nl. Ook deze mail gereplayed met het verzoek om de nota toe te zenden.
Uiteindelijk op 15-04-2020 weer een mail nu van info@canaldigitaal.nl. Heb de telefoon nu gepakt en gebeld. En krijg te horen dat canaldigitaal de mailadressen die zij gebruiken eigenlijk no-replay mailadressen zijn.
Vind dat canal digitaal hier de consument geheel op het verkeerde been zet met deze mailadressen te gebruiken. Iedere consument zal deze mailadressen interpreteren als normale mailadressen. Of heb ik dat mis??
Alvast bedankt voor jullie reacties.