BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Maarten

Bijdrage door gebruiker
15-02-2012
2 reacties
Mijn vriendin heeft een proefabonnement genomen op Maarten juni 2011.
In september komt er een rekening voor een abonnement.
Per e-mail laten weten dat daar geen prijs op wordt gesteld. Abonnement blijkt tweemaal in de administratie van die club te staan, ze schrappen er één.
Januari 2012 weer een rekening, u heeft de welkomstbrief niet goed gelezen bij het proefabonnement, u zit eraan vast en moet een maand van te voren schriftelijk opzeggen..
Maarten gaat nergens een handtekening tonen dat er een abonnement is aangegaan.
Hoe lossen we dit op?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.