BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Leesmap

Bijdrage door gebruiker
22-02-2005
3 reacties

Goedemorgen.....

Ik weet niet of de vraag hier thuis hoort, maar kon geen andere categorie vinden. Mijn probleem is het volgende. Ik heb van de zomer een contract getekend met een leesmap. Aangezien ik eerst een andere map had, zouden we wachten tot deze aan het eind van zijn contract was gekomen. Dat was in jan. van dit jaar. Ik had met de nieuwe map de bladen afgesproken welke ik zou krijgen en ik wilde de nieuwste map. Van dezelfde week dus. Afgelopen jan. krijg ik de map.....op vrijdag, maar op donderdag komen de nieuwe bladen uit, dus betaal ik eigenlijk de nieuwprijs voor een 1-week oude map! Hier ben ik het niet mee eens. Ook zijn de bladen in de map anders dan afgesproken. Ik heb dit kenbaar aan hun gemaakt. Nou dat was jammer zeiden ze. Ik heb aangetekend een brief gestuurd dat ik hier niet voor gekozen heb, en dat ik de map per direct opzeg! (jan)Nou zeggen zij dat dat niet mag en dreigen met een deurwaarder en rechtzaak! Zij belde afgelopen vrijdag de 18e pas terug!Wat kan ik nu het beste doen. Ik heb toch het recht om binen 7 dagen na de levering van diensten van hen, om op te zeggen?

Kort samengevat:

ik krijg een 1-week oude leesmap voor de prijs van nieuw

Er zitten verkeerde balden in.....Mag dit zomaar....of is het gewoon dreigen van hun kant?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.