BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klarna

Bijdrage door gebruiker
02-06-2019
165 keer bekeken
13 reacties
Beste allen,

Ik ben al ruime tijd bekend met dit systeem en het is altijd goed gegaan.
Enige tijd geleden heb ik bij een bestelling gekozen voor klarna betaalmethode, waarbij ik de herinnering factuur met 10 dagen kon verschuiven.Nou kreeg ik onlangs 4 keer een aanmanning van klarna. Tot mijn schrik heb ik deze meteen betaald om verdere kosten te voorkomen. Ik heb daarna direct contact gezocht met klarna klantenservice en ik kreeg te horen, dat ik te laat was met betalen. Ik heb de medewerker uitgelegd, dat ik netjes de betaaldata online heb verschoven met 10 dagen en dat ik ruim binnen de uiterste betaaldata zat. Deze medewerker verklaarde me bijna voor gek en gaf aan dat hij maar voor 1 aanmaning de extra kosten kon verwijderen en dat het echt mijn schuld was. Later belde ik nogmaals met klarna en kreeg ik een andere medewerker aan de lijn en heb ik weer mijn verhaal gedaan. Dit keer bevestigde deze medewerker dat er een fout was in het systeem, waardoor klanten onterecht bij eenherinnering de betaaldata konden verzetten. En dat er inderdaad klanten gedupeerd werden op deze manier door aanmaningen. De medewerker erkende het probleem dat bij klarna lag. Ze zou het voor me uitzoeken en de volgende dag op terug komen. Een maand later heb ik niets meer vernomen van deze mevrouw. Ik heb toen zelf maar contact opgenomen en kreeg dezelfde medewerker aan de lijn die mij beloofd had een terugkoppeling te geven. Ik gaf aan het jammer te vinden dat ze mij niet serieus heeft genomen en nooit terug is gekomen met een terugkoppeling. Ze gaf aan mij een mail te hebben gestuurd maar dat het emailadres niet klopte(hier geloof ik dus helemaal niks van). Ook gaf ze aan dat ik de supervisor niet kan spreken. Ze kwam toen met een aantal onterechte argumenten, waaruit blijkt dat ze me niet verder kan helpen en de aanmaningskosten voor mijn eigen rekening zijn, ondanks dat er een fout in het systeem zat bij klarna. Ik vind dit onterecht en wil dat dit rechtgezet wordt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.