BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kassa onderzoek naar liegende PostNL chauffeurs?

Bijdrage door gebruiker
29-05-2017
7 reacties
Vandaag een zeer slechte ervaring gehad met Extra@Home bezorgdienst van PostNL. Zie onderstaande details. Als ik op internet en social media zoek kom ik veel dezelfde verhalen tegen over liegende chauffeurs. Kan Kassa niet een onderzoek doen naar chauffeurs die niet komen opdagen? Iets met een camera bij een voordeur plaatsen?

------

'Dramatische ervaring met Extra@Home van PostNL. Hele dag thuisgebleven om wasmachine te ontvangen, komt de chauffeur niet en beweert dat ik niet thuis was en ook mijn telefoon niet opnam. Bullshit. De enige oplossing van PostNL: "een nieuwe levering inplannen volgens het normale proces"... over 3 werkdagen... Als pakketbezorgen voor jullie de toekomst is zou ik er eerst maar eens goed in worden! Wij zijn PostNL en we hebben wat voor je. Een lange houten neus en een middelvinger!'
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.