In december deed ik een bestelling bij de webshop van AYBL. Deze order werd in 3 pakketten verstuurd. Op 21 december kreeg ik bericht van PostNL dat de pakketten waren afgeleverd op nummer 19A. Ik woon zelf op nummer 19B1 en was op dat moment niet thuis. 19A wordt niet permanent bewoond, de huurder komt heel af en toe langs maar is er het grootste deel van de tijd niet. Meerdere keren aanbellen leverde dan ook niets op. Ik heb door de brievenbus gekeken maar in de gang lagen ook geen pakketten. Vervolgens heb ik contact opgenomen met de Klantenservice PostNl, die een onderzoek startten dat na 2 dagen gesloten werd omdat de pakketten zouden zijn afgeleverd op 19 A.
Bij navraag in mijn straat vond ik uiteindelijk op nummer 18 2 van mijn pakketten, het derde, t.w. van 165 euro, heb ik niet terug kunnen vinden. Post NL neemt hiervoor geen verantwoordelijkheid. Geven aan dat het misschien wel door de brievenbus is geleverd, of misschien wel voor de deur is achtergelaten en gestolen, maar dat is niet hun probleem. Alleen de afzender kan nader onderzoek starten, tot op heden weigert deze dat en verwijst die mij terug naar PostNL. De laatste weigeren verder iets te doen, ondanks het feit dat ze gewezen zijn op het feit dat ze onjuiste informatie verstrekken. Ik vind het schandalig hoe hiermee omgegaan wordt. Hebben jullie een idee hoe ik hier iets aan zou kunnen doen?
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.