Goedendag.
Ik heb laatst via een bedrijf dat transporten regelt via DHL Freight een pallet naar Berlijn verzonden.
Toen ik de zending boekte stond er bij vermeld dat de zending op maandag 05 december opgehaald en op woensdag 07 december bezorgd zou worden, dit was wat ik de ontvanger ook heb doorgegeven.
De zending is op maandag de 5e opgehaald en naar Duitsland gebracht, daar heeft het verlvolgens ruim 3 dagen gestaan en is uiteindelijk op vrijdag 9 december bezorgd.
De ontvanger en ik waren hiet uiteraard niet blij mee.
Ik heb hun al een mailtje gestuurd met de vraag om en teruggave van het geld en dit was hun antwoord :
Wij zullen ons best doen om wat van de kosten gecrediteerd te krijgen. Het is echter geen garantiezending, dus dit zal moeilijk worden.
Zodra wij bericht hebben van DHL Freight, hoort u het van ons.
Klopt het dat ik eigenlijk niks met DHL te maken heb, maar gewoon van degene waarbij ik de boeking heb gedaan mijn geld terug moet vragen en eventueel krijgen ?