BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

INTRUM JUSTITIA!!!!

Bijdrage door gebruiker
01-03-2004
7 reacties

1 oktober heb ik na 4 jaar mijn abonnement op Planet Internet opgezegd. Door een misverstand is er een bedrag van 34 euro open blijven staan. Ik was daar niet van op de hoogte omdat Planet Internet hun aanmaningen e.d. naar het (afgesloten) internetadres stuurde en naar ons oude woonadres waar we inmiddels al meer dan 2 jaar niet meer wonen. Ons nieuwe adres was bij Planet Internet bekend toen ik via de e-mail en schriftelijk ons abonnement op heb gezegd. 1 oktober 2003 dus. Planet Internet heeft vervolgens een incassobureau ingeschakelt.Die heeft dus ook aanmaningen e.d. naar ons oude adres gestuurd. Toen waren wij nog steeds niet op de hoogte. Begin januari heeft I.J. ons gebeld en vanaf dat moment waren ze dus pas op de hoogte van ons nieuwe adres. Nu worden wij aansprakelijk gesteld voor de incassokosten a 34 euro. Ik weiger te betalen. Aangezien ik nog nooit met een dergelijke instantie te maken heb gehad wil ik graag weten of het toch niet beter is om te betalen. Ze dreigen nu met deurwaarders, rechtzaken enz. Ik heb het bureau door een brief op de hoogte gesteld dat ik het openstaande bedrag al lang heb betaald. Ik ben heel erg benieuwd of iemand ook ervaringen heeft met dergelijke bureau's.Met vriendelijke groet,Sophia

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.