zondag 1 maart heb ik een motor navigatie besteld en het bedrag van aankoop overgemaakt op rekening van Blikkers.com. Op 8 maart heb ik nog niets ontvangen dus ik mail en vraag waarom de navigatie nog niet verstuurd is.
zondag?? 8 maart volgt de reactie van Blikkers. “Uw bestelling is in goede orde ontvangen en normaliter zal u uw artikel eerstdaags ontvangen.”
op 18 maart nog niets ontvangen schrijf ik het volgende:
“Helaas heb ik tot op de dag van heden nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. In uw reactie van 8 maart j.l. meldt u dat ik de bestelling eerdaags zal ontvangen, wat dus niet gebeurt is. De betaling is reeds op 2 maart van mijn rekening overgeboekt en heeft u ongetwijfeld diezelfde week nog ontvangen. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
18 maart reactie van Blikkers: “
Indien wij u het artikel niet kunnen leveren voor 27 maart a.s. zullen wij u het betaalde bedrag terug over maken.”
30 maart schrijf ik het volgende omdat ik nog steeds niets heb ontvangen.
Bij deze wil ik mijn bestelling annuleren. Ik wil u vriendelijk verzoeken het reeds overgemaakte bedragà € 401,50 terug te storten op mijn rekening zoals afgesproken.
23 april nog steeds geen geld teruggestort en geen reactie gehad van Blikkers. Ik mail het volgende: “Zie vorige e-mail onder, betreft een herrinnering. We zijn nu 3 weken verder, graag geld terug storten.
Reactie van Blikkers op 23 april: “
Wij kijken het na.”
Op 2 mei nog geen geld overgemaakt, dus ik mail weer het volgende: “
Niet om hetéén of ander, maar ikvind het nu wel genoeg geweest. Uw komt uw afspraken niet na. Ik heb nog steeds het overgemaakte bedrag nietterug ontvangen. Graag per direkt terugstorten.
Op 9 en 16 mei nog geen reactie van Blikkers.com en ook geen geld teruggestort. Nogmaals laatste e-mail als herinnering gestuurd.
Wat kan ik nu ondernemen om mijn geld terug te krijgen?