Al 8 maanden probeer ik de juiste factuur van KPN Digitenne te krijgen.
Vanaf april 2012 heb ik naast mijn abonnement op digitenne nu ook een abonnement bij Telfort, Interactieve TV.
Door deze combinatie zou ik een korting krijgen op het abonnement of de huur van de ontvangers bij KPN Digitenne.
Vanaf april wordt deze korting dus niet berekend. En elke maand weer moet ik erachteraan bellen, bieden ze hun excuses aan en beloven ze dat het NU wel goed gaat....
Niet dus en inmiddels ben ik het zo verschrikkelijk zat elke maand te moeten mailen/bellen en elke keer weer hetzelfde te moeten uitleggen.
Wie weet een rechtstreeks nummer of emailadres van zowel Telfort als KPN Digitenne waar ik de klacht wederom neer kan leggen en waar nu wel een keer juist gehandeld kan worden?
Vandaag ontving ik twee poststukken van KPN Digitenne. In het poststuk aan onszelf geadresseerd werd doodleuk vermeld dat het interactieve TV abonnement beeindigd zou worden en in het poststuk geadresseerd aan de vorige bewoner (de voorlaatste bewoner) werd doodleuk vermeld dat hij een korting krijgt omdat hij een combinatie heeft van KPN Digitenne EN Telfort Interactieve TV......
We kunnen er dus vanuit gaan dat het de volgende maand WEEEEEEEEER verkeerd gaat.
Wie kan helpen?????