BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ING-pas vervangen.

Bijdrage door gebruiker
31-01-2023
355 keer bekeken
12 reacties
Op initiatief van ING werd in 2021 mijn "oude" betaalpas vervangen door een nieuw model. Zover geen probleem. Echter, bij contactloosbetalen weigert de pasin diverse winkels wel erg vaak. Betaallimiet is voldoende. Betalen d.m.v. pas invoeren in betaalapparaat is geen probleem.
Nu wil ik de kaart omruilen voor een goed werkende betaalpas.
ING vraagt hiervoor een betaling van €4,50.
Is het niet zo dat mij een niet-goed-werkend product is geleverd? De kaart hoort dan tochgratis te worden vervangen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.