Delta Fiber Netwerk heeft een schade hersteld aan de glasvezel die door ons toedoen in het voorjaar was ontstaan. Daarna ontvingen we in juni een brief, (alleen gericht aan ons adres, niet op naam) met het verzoek een bijdrage van €195 te doen aan de herstelkosten. Hierna zou ons een schadefactuur worden gestuurd, waarmee we bij de verzekering een claim zouden kunnen indienen. Fair enough, dus betaald.
In oktober realiseerde ik me opeens dat we de factuur nog steeds niet ontvangen hadden. Na een telefoontje aan de klantenservice op 21 oktober stuurde ik het betaalbewijs. Daarna kreeg ik bericht dat de factuur in beheer was van de aannemer die de werkzaamheden had uitgevoerd. Na wat heen en weer gebel bleek dat toch niet zo te zijn. Sindsdien heb ik meerdere mails gestuurd en telefoontjes gevoerd met de klantenservice van Delta Fiber Netwerk (DFN), waarop steevast als antwoord gegeven: 'Wij hebben uw bericht intern uitgezet voor meer informatie. Uw vraag is in behandeling en wij hebben navraag gedaan wat op dit moment de status hiervan is. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen zullen wij u hier over informeren. excuses voor het ongemak"
Het is nu ruim twee maanden verder, 6 januari 2022. Er zit geen enkele beweging in. Ik heb vorige week aangekondigd dat ik in het nieuwe jaar het geld terug ga vorderen, omdat zonder factuur geen verplichting tot betaling is (en ik geen claim kan doen bij de verzekering).
Heeft u een tip hoe ik verder kan gaan om dit af te handelen?