Ik heb op 28 augustus een hema voucher gekocht voor een stedentrip naar Praag. na het kopen kon je bij Flywise inloggen en daar heb ik de keuze gemaakt om op 16 oktober naar Praag te gaan met mijn man en kinderen. Het was voor de verjaardag van mijn man, omdat ik kinderen heb die verplicht naar school moeten kan ik alleen in de herstvakantie gaan. Ik had geboekt voor 16 oktober. krijg ik de melding van Flywise dat deze datum niet meer mogelijk is. of ik andere data wil gaan, ik heb uitgelegd dat gaat niet ik heb schoolgaande kinderen. Dit was voor Flywise geen probleem, zij gingen alles terugdraaien en hebben de hema ingelicht. Zowel van Flywise als van de Hema heb ik akkoord gekregen dat het geld werd terug gestort. Flywise heeft het mij schriftelijk bevestigd en van de Hema heb ik op maandag 25 september (na tig mail gestuurd te hebben) het verlossende telefoontje gekregen dat ik het geld terug krijg. dit was om 15:48 uur. Helaas heb ik de naam van de mevrouw niet onthouden of nogmaals gevraagd (ik zat op het toilet op mijn werk), zij vroeg mij mijn bankgegevens zodat het geld overgemaakt kon worden. Het zou binnen nu en 2 weken op mijn rekening gestort worden. Krijg ik op 26 september een mail van de Hema (met een onjuiste aanhef) dat ik toch niet het geld terug krijg omdat de voucher reeds verzilverd was. Dit vind ik echt niet kunnen. Ik ben vanaf 31 augustus al bezig mijn geld terug te krijgen, ik heb met Usha gesproken van de Hema en die zou het allemaal regelen dat ik het geld terug zou krijgen maar het moest nog wel door andere afdelingen goedgekeurd worden. Mails die ik via internet moetst zenden aan de Hema zijn nooit aangekomen of behandeld terwijl je hierover wel een melding krijgt.