BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Heb ik nu een probleem?

Bijdrage door gebruiker
15-11-2024
66 keer bekeken
4 reacties

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb door een ongelukje een nieuwe smartphone (of eigenlijk reparatie hiervan) aan moeten schaffen van mijn bewindvoerders.

Ik kom er vanochtend per telefoon achter dat door een systeemfout bij Gsbb (Gelderse stichting beheer en bewindvoering) er veel betalingen (inclusief €90 voor mijn reparatie) de deur uit zijn gegaan.

Ik heb dit vanochtend gemeld aldaar. Maar vraag mij af of ik hier überhaupt de dupe van kan gaan worden.

Ik vraag mij af wat de mensen waarmee het ook gebeurd is, wel zo eerlijk als ik zijn. En het bedrag terug hebben laten boeken…

Indien dit op mij verhaald gaat worden, zou ik het een grof schandaal vinden.

Deze mail is bedoeld als seintje…

Ik vraag mij ook af of u meerdere klachten heeft gekregen van cliënten aldaar.

EDIT REDACTIE: Persoonsgegevens verwijderd.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.