Begin november zijn er op mijn adres een aantal dingen besteld waar ik geen toestemming voor heb gegeven. Natuurlijk kreeg ik hier wel de rekeningen voor. Na veel bellen en bezwaarschriften indienen ben ik niet verder gekomen en is uiteindelijk het NIB ingeschakeld. Zij hebben mij advies gegeven nogmaals met het bedrijf te bellen en nogmaals een schriftelijk bezwaar in te dienen. Nu krijg ik bij telefonisch contact te horen dat er alleen schriftelijk bezwaar ingediend kan worden maar al mijn bezwaarschriften zijn niet ontvangen volgens de medewerker. Het adres is correct en kopieën heb ik bewaard.
Sinds november ben ik geen stap verder gekomen en is het te betalen bedrag opgelopen tot bijna 500 euro en kosten van het bellen en bezwaarschriften inleveren tot haast 320 euro. Als ik nu deze 500 euro niet betaal wordt er een gerechtelijke procedure gestart op kosten van mijn rekening. Hier ben ik het uiteraard niet mee eens maar aan mijn bezwaar wordt geen gehoor gegeven. Nu zit ik echt met de handen in mijn haar en heb geen idee hoe ik dit nog af kan handelen voordat ik er echt mee in de problemen kom.