BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geld terug ipv een voucher van Ticketmaster

Bijdrage door gebruiker
23-09-2020
6 reacties
In november heeft mijn dochter twee kaarten gekocht voor een concert van Santana in maart. Dit concert werd vanwege Covid afgelast en er was nog geen nieuwe datum bekend. Op 2 juli heeft Ticketmaster een mail gestuurd naar mijn dochter, zeggen ze, waarin stond dat het concert was geannuleerd. Ze moest binnen 4 weken reageren als ze haar geld terug wilde, anders zou ze een voucher accepteren. De mail heeft zij echter nooit ontvangen, is ook niet in de spam beland en na telefonisch contact konden ze bij Ticketmaster zien dat zij de mail niet had geopend, kortom niet had gelezen. Zij was dus niet op de hoogte van de annulering en niet op de hoogte van de door hen ingestelde 4 weken regeling. Nu heeft zij op 26 augustus een mail gestuurd dat zij graag haar geld terug wil, maar Ticketmaster weigert dit. Zij komt alleen in aanmerking voor een voucher. Het is voor een student veel geld en zij dat kan zij in deze tijd erg goed gebruiken.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.