BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen vergoeding PostNL na openen en beschadigen pakket en inhoud?

Bijdrage door gebruiker
30-10-2018
9 reacties
Ik heb via Catawiki een product verkocht en naar Roemenie verzonden. Standaard verzending met track & trace. Volgens track&trace kon het pakket niet worden afgeleverd en heb ik het met moeite retour gekregen. Hierbij bleek de doos te zijn geopend, het product uit de verpakking te zijn gehaald en te zijn beschadigd. Reclamatie wijst PostNL van de hand, omdat ik niet voor verzekerde verzending heb gekozen.

Naar mijn mening is dit niet correct, want dat zou betekenen dat ik voor verzekerde verzending moet kiezen omdat pakketbezorgers met mijn pakket aan de haal kunnen gaan?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.