BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen geprinte kassabon mogelijk bij winkel

Bijdrage door gebruiker
27-08-2024
72 keer bekeken
13 reacties
Bij de winkel Hollister in the Mall of the Netherlands kocht mijn dochter een broek. Bij de betaling aan de kassa werd direct om een e-mailadres gevraagd. Ik vroeg waarom ze die wilden hebben. Omdat ze geen geprinte bonnen uitgeven. Ik wilde niet mijn of haar emailadres geven, omdat ik geen zin heb in ongewenste e-mail en graag anoniem een aankoop doe, en heb dit geweigerd. Met het risico het artikel niet tekunnen ruilen. Maar ik vraag me nu af: is een winkel verplicht een geprinte kassabon af te geven?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.