BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Foutieve prijs product

Bijdrage door gebruiker
04-11-2016
12 reacties
Goedemorgen,
Afgelopen week heb ik een matras besteld op Wehkamp voor 400 euro, hier heb ik netjes bevestiging van gekregen en op de volgende dag hebben ze een leverdatum gepland. Nu hebben ze gebeld dat er een foutje is gemaakt in het systeem en dat de genoemde prijs een prijsfout is en ze dus niet kunnen leveren, vervolgens hebben ze me deze mail gestuurd.

Op 29 oktoberhebben wij een foutieve prijs gecommuniceerd van een Beter Bed matras. We hebben geprobeerd deze fout zo snel mogelijk te herstellen en dit richting u te communiceren.

Omdat het hier om een extreem prijsverschil (van ruim € 2000,-) gaat, mag u als klant redelijkerwijs aannemen dat er sprake is van een kennelijke vergissing met betrekking tot de aangeboden prijs. Wij realiseren ons dat de fout bij ons ligt en willen u graag een compensatievoorstel doen.


Als ik op de site van beterbed ga kijken is het matras inderdaad duurder (1100 euro) dan de prijs wat ik ervoor betaald heb (400 euro), maar tot in hoeverre valt iets onder het motto prijsfout weg te schuiven? Hun geven een prijsverschil van 2000 euro aan, maar in hun webshop was het rond de 800 euro waarover weer 50% korting werd verrekend bij de winkelmand. Dus dat is een prijsverschil van 300 euro exclusief de korting van 50%.

Bedankt voor de hulp alvast!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.