BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Fatbikeskopen.nl Wat is een redelijke termijn?

Bijdrage door gebruiker
25-08-2025
2099 keer bekeken
7 reacties

op 27 juni een E-bike gekocht bij Fatbikeskopen.nl betrof een showmodel, accu was leeg naar zeggen dus kon m niet proberen. Zou allemaal in orde komen zou weekend geleverd worden

Op 8 juli geleverd, niet werkend door een koeriersdienst dus chauffeur was al gevlogen. Direct contact opgenomen na 2 dagen werd een nieuwe fiets beloofd. Na een week gebeld niet leverbaar…. Zouden “mijn” fiets repareren. Is opgehaald op 18 Juli om gerepareerd te worden. Tot op heden nog niets vernomen heb ze al aangeschreven dat ik de koop wil ontbonden omdat de fiets niet deugdelijk was op t moment van levering en zij blijven volhouden in de showroom gekocht dus niet te annuleren.

Ik zeg geen annulatie maar ontbinding door wanprestatie/levering kapot produkt.

Vind t ook niet redelijk dat je meer dan een maand wacht op een reparatie.

Bovendien koop ik op 27 juni een fiets dan mag ik toch verwachten dat ik eind augustus een keertje kan fietsen?

Maar complete radiostilte reageren nergens meer op en dreigen na een recensie van mij helemaal niet meer hard te lopen. En zeggen fiets is bij producent wachten daarop maar ik heb bij heb gekocht en niet bij de producent/importeur. Ik wil dus gewoon mijn geld terug de datum die ik als deadline had is al verstreken.

Overweeg nu een incassobureau

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.