Beste allemaal,
Out of the blue kreeg in een e-mail van een deurwaarder vanwege achterstand van betaling bij Valys in 2018.
Normaliter betaal ik altijd direct of wordt het bedrag automatisch afgeschreven.
Ik ben begin 2017 verhuisd en natuurlijk ook Valys geinfrmeerd met daarbj het nieuwe bankrekeningnummer.
Via de sms kreeg ik een bericht van de gerechtsdeurwaarder dat ik een bedrag moest betalen verhoogd met de kosten.
Op mijn vraag hoe zij mijn mobiele nummmer wisten kreeg ik als antwoord dat Valys dit had gegeven.
Valys beweert mij geregeld geprobeerd hebben te bereiken.
Echter niet met het bellen of sms-en naar mijn 06-nummer.
Toen ik zelf inlogde in ""Mijn Valys"" kon ik zonder commentaar mijn huisadres aanpassen.
Later tijdens het bellen werd mij verteld dat een wijziging ecter niet mogelijk was.
Kortom Valys gaf mij van alles de schuld en wilde verder nier reageren onder het mum van dat e.e.a. nu bij de grechtsdeurwaarder was.
Ik ben 75 en heb nog nooit 1 dag te laat betaald en voel mij daardoor behoorlijk geschoffeerd door Valys.
Het mum van onder de gerechtsdeurwaarder en daarom geen antwoord geven is een onzinnig argument.
Graag de evt. ervaringen van anderen.
dutch