BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

e-mail alerts abn amro

Bijdrage door gebruiker
26-03-2011
1 reactie
Zit met m'n handen in 't haar... Ik kwam er per toeval achter dat de ABN AMRO zo'n twee jaar lang bij het innen van bankkosten ook bedragen heeft afgeschreven voor het ontvangen van e-mailalerts. Deze dienst is nooit aangevraagd door mij, ook heb ik nooit emails ontvangen. Het gaat in totaal om een bedrag van ca. 200 euro!

Ik had een klacht ingediend en kreeg vandaag een brief met hun conclusie. Zij beweren dat deze dienst ingeschakeld was via de beveiligde omgeving van het internet bankieren. En dat ik dus toch de kosten moet betalen. Echt...ik viel om. Deze dienst is echt nooit ingeschakeld, heb het zelfs nog gecontroleerd toen ik het 'probleem' ontdekte - voordat ik de abn had ingelicht. Ik zou zelfs in een bepaalde maand tijd zo'n 140 mails hebben ontvangen. Nou, dan zou het mij toch echt wel zijn opgevallen!

Ik vermoed dat de verwarring is ontstaan doordat ik hetzelfde mailadres heb als wat ik op msn messenger gebruik, waar je ook je saldo (gratis) kunt opvragen. Van deze dienst maak ik wel gebruik.

HELP!!! Wat kun je doen tegen dit soort arrogantie??? Ik kan niet aantonen dat ik niks heb aangevraagd of heb ontvangen.

Zijn er meer mensen die de dupe zijn geworden van deze - naar mijn mening - verwarring tussen mail en messenger???
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.