BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dreiging vanuit Ziggo

Bijdrage door gebruiker
06-03-2016
10 reacties

Beste Kassa,

Omdat ik momenteel nog 2 maanden een kleine WW ontvang die 5 juni afloopt wil ik graag bezuinigen op zoveel mogelijk dingen. Inclusief Internet en Televisie.

Vandaar dat ik van Ziggo naar Vodafone wilde overstappen.

Hierop kwam een reactie van Ziggo in de vorm van een telefoongesprek.

In dit telefoongesprek werd mij een zodanig voordelig pakket beloofd dat ik daar graag mee verder zou willen gaan mits er een bevestiging werd gegeven van deze afspraken.

16 Februari heb ik hierover een e-mail gestuurd en geen reactie ontvangen.

24 februari krijg ik een factuur waarin duidelijk wel een verrekening wordt gegeven voor een garantie van de afstandsbediening die op hetzelfde moment in hetzelfde gesprek werd afgesproken, maar van het nieuwe pakket is geen spoor.

Hierop heb ik wederom een e-mail verstuurd en wederom een overstap aangevraagd naar Vodafone.

Nu word ik opeens bedreigd door Ziggo met een boete van 500 euro omdat er nu opeens wel sprake is van een nieuw contract met hun.

Kan dit zomaar?

Kunnen zij mij zomaar dreigen zonder zelf de afspraken na te komen?

Graag zou ik advies willen over hoe nu van deze ontzettende onbetrouwbare Ziggo af te komen zonder in serieuze geldproblemen te komen.

Met vriendelijke groet, Loes Op het Veld.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.