Iemand heeft een jaar geleden (4-11-12-012)een contract afgesloten met mijn naam en bankgegevens op een adres waar ik niet woon bij ziggo. Ik ben tevens nooit klant geweest bij Ziggo. Vorige week heb ik een brief ontvangen op de woonplaats waar ik wel woon dat ze betalingen hadden ontvangen van een ander persoon maar niet via mij gefactureerd is en dat dit gecorrigeerd is, en of ik wel even 500 euro wil overmaken binnen 10 werkdagen, omdat dit bedrag open staat op mijn naam. hoe ziggo achter mijn echte adres is gekomen vind ik ook erg knap. Ik heb vervolgens de klantenservice opgebeld en gevraagd waarom dit kan? antwoord van de klantenservice was heel vreemd en ze zouden het wel even onderzoeken. Ziggo wist mijn rekeningnummer trouwens wel te vertellen via telefonisch contact en of ik wilde beamen of het van mij was. maar de rekeningen zijn wel betaald met een ander nummer, want van mijn rekening zijn ze iniedergeval NIET betaald! Iemand ervaring met soortgelijke situaties?