BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

CAK in de fout

Bijdrage door gebruiker
18-04-2008
6 reacties

Zoek je leuk werk, ga dan nooit naar het CAK! Deze maand weer een verrassing: voor mijn dochter sturen ze maandelijks een rekening met acceptgiro voor betalen eigen bijdrage. Ik heb een automatische overschrijving geregeld, zodat dat niet vergeten wordt. De acceptgiro meesturen was dus overbodig. Deze maand houden ze ineens zonder voorafgaande mededeling het bedrag in op haar uitkering. Er is nu dus dubbel betaald. Contact krijgen met iemand van het CAK is net zo moeilijk als een prijs in de loterij winnen. Eindelijk is er geluk. Antwoord van CAK: wij mogen dat, het is wettelijk zo geregeld, laat het bedrag maar storneren. Ik bel de bank: storneren kan dus niet, omdat ik de opdracht heb gegeven tot automatisch overschrijven. Wanneer mijn dochter die € 533,38 weer terug krijgt, is dus een groot vraagteken. Wie betaalt de kosten van rood staan en de tijd die ik erin moet steken om alles weer in orde te krijgen? Het CAK dus niet! Da's lekker!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.