BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Cadeaubon / winkelsluiting

Bijdrage door gebruiker
15-01-2013
210 keer bekeken
31 reacties
Ik heb een cadeaubon ontvangen van een plaatselijke winkelier (bloemist) die 1,5 week nadat ik de bon heb ontvangen plotseling zijn winkel sloot. Dit is geen faillissement. De bon is dezelfde dag gekocht. Dit was dus ook 1,5 week voordat de sluiting een feit was, bij het kopen van de bon is niets verteld over een sluiting. Ik heb contact gezocht et de eigenaar (bloemist) maar die geeft niet thuis. Wat zijn mijn rechten en hoe zorg ik ervoor dat ik dat geld terug krijgt?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.