BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bol.com beloofd onhaalbare levertijden

Bijdrage door gebruiker
02-12-2011
13 reacties
Ik heb woensdag een nieuwe televisie besteld via bol.com. Naast het knopje bestellen stond er dat als je voor 1600 bestelde, je het artikel de volgende werkdag in huis zou hebben. Hier klopt niks van en de klantenservice kan je niks extra's vertellen dan wat er al op hun website al staat. Hun oplossing is dat je je bestelling kan annuleren. Daar heb je veel aan. Elke dag dat ik de klantenservice belde werd de dag van levering met een dag opgeschoven, dus wordt het nu "waarschijnlijk" maandag. Na mijn laatste gesprek met de klantenservice werd letterlijk verteld dat de leverdata naast het bestel knopje vaak niet kloppen. Er werd mij verteld dat Sinterklaas en de Kerst een invloed had op hun levertijden van producten aan hun klanten. De Kerst en Sinterklaas zijn echter geen nieuw fenomeen en zou of rekening mee gehouden moeten worden door bol.com, en hun website aanpassen. Had ik geweten dat het zo lang zou duren had ik nooit bij bol.com besteld en was ik naar bij dichtstbijzijnde mediamarkt gegaan. Dit is bewijs dat deze internet winkel te groot en arrogant is geworden. Wat kan ik hier aan doen behalve mijn bestelling annuleren?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.