BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bol.com stuurt factuur met onbekende naam voor artikel dat ik niet besteld heb.

Bijdrage door gebruiker
15-09-2019
86 keer bekeken
7 reacties
Ik kreeg ook vorig jaar al eens zo'n factuur en heb er ook toen over gebeld met de klantenservice. Nu krijg ik weer een acceptgiro met dezelfde aanhef. Ze zouden het doorsturen naar de fraude helpdesk. Krijg ik gisteren een mail met de naam van de fraudeur als aanhef! En de boodschap: "beste hr..A. Dank voor uw mail. Het betreft een bestaand account". Ja, dat klopt! Maar het is wel mijn account en niet dat van hem! Nou vraag ik me af of ze hem nu ook van mijn mailadres voorzien hebben. Zelf zeggen ze van niet, maar ik vertrouw het niet. Wat kan ik nu het beste doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.